23 Şubat 2018 Cuma

Sana gökyüzünden bir mesaj var


1. “En iyisini hak ediyorsun! Hayallerin ve arzularınla yıldızlara ulaş ve ödün verme”
Tamamlayıcı mesajı: “Geçmişte, istediğinden azına razı geldin. Artık bunu yapmayacaksın. Ben, standartlarını yükseltmek için buradayım. Ayrıca sana hiçbir yönden acı çekmene gerek olmadığını göstermek için de buradayım. Daha iyi bir hayat istemek bencillik değildir. Ne kadar çok alırsan, başkalarına o kadar çok verebilirsin. Sana vermemize izin verdiğinde, aynı zamanda yaşam amacın için gerekli araçların hepsi sağlanacak. Ruhsal yolun sana ihtiyaç duyabileceğin her desteği verdiğini
gösterdiğinde, başkalarına da ilham kaynağı olursun. Tanrı ve melekler hayatının tadını çıkarmanı ister. Mutluluk, ilahi görevin kutsal bir parçasıdır. Yaşamına keyif ve huzur getirmek için yapabileceğimiz ne varsa lütfen iste. Senin tarafından yardım isteme konusunda isteksizlik fark ettik. Belki de iyiyi hak etmediğini veya bizden yardım alırsan başka birisinden çalmış olacağını hissettin. Oysa Tanrı yalnızca bolluğu bilir ve kıtlığa inananlar yalnızca insanlardır. Bu kart Tanrı ve meleklerin ancak sen yardım istersen müdahale edebileceğini hatırlatır.”


2. Hayır, koşullar şu anda uygun değil. Bekle veya öteki seçenekleri araştır; ve meleklerden sana yardım etmelerini, seni yönlendirmelerini ve rahatlatmalarını iste.”
Tamamlayıcı mesajı: “Bu durum hakkında cennetin fikrini sormanın bir nedeni var. İçten içe bir şeylerin yanlış olduğunu biliyordun. Yüreğindeki bu bilgeliğe güvenmene yardım etmek için buradayım. Bakmadan hareket etmek duygusallık gibi görünse de, bu durum aksini gerektiriyor. Koruyucu meleklerinden biri olduğum için, senin mutluluğun benim esas görevim. Bu durum, bugünlerde kanıtlandığı gibi, sana aradığın keyfi getirmeyecek. Sana uygun seçenekler var. bir tanesi beklemek. Bu elbette, ya daha fazla bilgi edineceğin ya da daha iyi bir şey ortaya çıkacağı için bakış açını geliştirecektir. Ikinci seçenek mevcut durumla devam etmektir. Şüphesiz bunu yapmak için özgür iradeye sahipsin. Uyarıma kulak versen de vermesen de yanında kalacağımdan emin ol. Seni kurtarmamı gerektiren bir duruma düştüğün taktirde, koşulsuz sevgimle yanında olacağım! Beni dinlediğin her seferde –ve beni görmezden geldiğin her seferde- olgunlaşır ve öğrenirsin.”


3. Dikkatli olmak gerekiyor. Daha ileri gitmeden önce bu durumu derinlemesine gözden geçir”
Tamamlayıcı mesajı: “Cennetten rehberlik istedin ve verildi. Bu durum senin için doğru değil. Önemli bir bilgi gizli tutulduğu için, derinlemesine incelemek ve ilgili kişilere daha fazla soru sormak zorunda kalacaksın. Seninle bu yolla iletişim kurduğum için, içgüdülerine güven. Lütfen bu durumun senin için elverişli tek fırsatı olmasından endişe etme. Öyle değil! Seni bekleyen daha iyi bir şey var ama önce kendini kurtarmak zorundasın. Şunu hatırla: ‘Doğa boşluktan nefret eder’. Bu nedenle yeni durumun kendin ortaya çıkarması için bir boşluk yaratmalısın. Açıkçası, çıkarının bulunduğu bir durumu terk etmek cesaret ve inanç gerektirir. Hayal kırıklığına ve ihanete uğradığını hissedebilirsin. Bu yüzden kuvvetli ve kendine sadık kalabilmek için bana ve diğer meleklere seslenmelisin. Sevgiyle aynı eksendeki durumları hak ediyorsun ve bundan azına razı gelmek zorunda değilsin.”


4. Her türlü kötülükten korunuyorsun. En kötü şimdi arkanda kaldı. Senden gevşemeni ve güvende hissetmeni istiyorum.”
Tamamlayıcı mesajı: “Geçmişinde ne yaşanmış olursa olsun, bugünün ve geleceğin artık melekler tarafından güvenle korunuyor. Ben, geçmiş üzüntü veya travmalardan iyileşmene yardım ediyorum. Yüreğindeki endişe veya korkuyu iyileştirmene yardım ediyorum. Kendine zarar vermene neden olan her türlü düşünce veya davranışı bırakmana yardım etmek için buradayım. Başka bir ifadeyle, yeni bir güven duygusunun ve iç huzurunun tadını çıkarmana yardım etmek için buradayım. Öteki meleklerle birlikte senin, evinin, ailenin, araçlarının ve işyerinin çevresinde bekçilik yapıyoruz. Bizim koruyucu alanımıza düşük enerjilerin işlemeyeceğinden emin olabilirsin. Senin ve sevdiklerinin bulunduğu her yere yalnızca sevgi enerjisinin girmesine izin veririz. Korkunun bütün dışavurumları çıktıkları yanılsamalar alanına geri döndürülür. Gülümsemen cennete mutluluk getirdiğinden Tanrı ve melekler senden gevşemeni ve keyif sürmeni istiyor.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder