10 Şubat 2018 Cumartesi

Erkeklerin sana ciddi niyetle yaklaştıklarında, yaptıkları bazı şeyler.


Erkeklerin sana ciddi niyetle yaklaştıklarında, yaptıkları bazı şeyler.
Yaşadığımız moder çağda, sosyal hayatın akışı eski zamanlara kıyasen, teknolojiden etkilenerek çok değişik bir hal almış bulunuyor. 
Çok uzaklara gitmeye gerek yok 15/20 sene önce kadın erkek ilişkisi günümüzden çok daha farklıydı ama günümüzdeki ilişkiler eskiye göre daha değişik. Yaşadığımız bu zamanda insanlar sosyal ağlar  aracılığıyla geniş ve hızlı bir çapta ilişki kurmakta. 
Bunun avantajları yanında, bazı dezavantajlar da bulunmakta. Erkekler kolay bir şekilde geniş bir kadın çevresine sahip oldukları için, bazı değerler hızlı bir şekilde renk değişiyor ve bundan dolayı onlar ciddi yaklaşımlarını, sadece tanıştıkları bazı bayanlara göstermekte.
Şimdi erkeklerin dilinden duyalım; onlar bir bayana ciddi baktıklarında neler yapıyorlar:

Elini tutarım. Zaten seks yapmış olsak bile, el ele tutuşmak başka bir samimiyet seviyesidir sanki ona söylüyormuşum gibi: "Ben her zaman elini tutup daha fazla yakınlaşma his etmek istiyorum.

"Genelde bana söylediklerinin ayrıntılarını hatırlamaya çalışıyorum. Örneğin, küçük kardeşinin adı ya da annesinin doğum günü ,  bunları  kullanırım. "

"Bir kız benim için gerçekten ilginç olursa, ona sadece mesaj değil, onu aramaya çalışırım. Sesini duymak kahkahalarını dinlemek ve sonra nasıl gülümsediğini hayal etmek isterim. sadece ifadeleri okumak ve yazmak istemem.

"Bir kıza ilgi duyduğumda ona kendimden bahsetmekten daha fazlasını isterim. Onu tanımak isterim ama ne zaman ki karşımdaki ilgimi çekmiyorsa, sadece kendimden bahs etmeyi tercih ederim."

"Onunla hemen yatmaya çalışmam. Eğer ciddi bir ilişki potansiyeli görürsem, acele etmem. Önce ruhunu öğrenmeye çalışırım, vücudunu değil. "

"Aileme ve arkadaşlarıma bunu anlatırım, onu kimseden gizlemem. "

"Onunla beraber arkadaşlarımla buluşurum çünkü bundan hoşlanacaklarına eminim, tıpkı benim gibi."

"Sosyal paylaşım ağları da dahil olmak üzere bütün boş kız arkadaşlarımla bir gece de iletişim kurmayı bırakırım. Sonuçta sevdiğim bir bayanın,  benim hala bir başkasıyla ilgilendiğimi düşünmesini istemem. "

"Birisi beni gerçekten ilgilendirirse, duygularıma açık olurum ve ilgisiz gibi davranmam. Onunla birlikte olmak istersem, bunu bilecektir. "

"Onu mümkün olduğunca sık görmeye çalışırım. Zaten planlarım olsa bile, buluşmak için her zaman bir yol bulurum, çünkü bu başka bir şekilde olmaz! "







1 yorum: