6 Kasım 2017 Pazartesi

Rüyalar gelecekten haber verir mi?





Rüyalar gelecekten haber verir mi?

Rüyalar bize gelecekle ilgili haber verebilir ama psikolog uzmanlara göre, haber değil bilgi verebilir. burada amacım bu teoriyi kabul ve ya ret etmek değil. zaten tam bu noktada rüya tabirinin neden bu kadar merak uyandırdığı ortaya çıkıyor. rüyalar bize gelecekle ilgili haber verebilir ama çoğu zaman bu direkt ve ya birebir yaşanmaz. yani rüya da gördüğümüz her olay,nesne,sembol, insanlar ve... gerçek hayatta tabir olunca değişik bir tabela ortaya koyar ve bu gerçekte aynı şeyin yaşanacağı anlama gelmez, haberci rüyaysa eğer onun gerçek tabiri yaşanabilir ama bir insanın gördüğü rüyayı tabir etmek pek de kolay değil.
Rüyalar gelecekte ne olacağını gösterebilir ama bu her zaman yaşanmaz doğru olacağı anlama gelmez.

gördüğümüz çoğu rüya Kişiye, o yakın ve ya uzak zamanlarda yaşadığı durumun kendi üzerindeki etkisini anlatır. Nasıl tepki verirse kendisine iyi geleceği ile ilgili bilgi verir. Kişi rüyalarını yorumlamayı öğrendiğinde yaşadığı durumları anlamaya, sorunlarına yönelik çözümler geliştirmeye de başlar. Örneğin; sevgilisi tarafından aldatılan bir kişi bunu öğrendiğinde rüyasında üzerine büyük bir dalga geldiğini ve bu dalgadan kaçmak için bulunduğu yerden uzaklaştığını görebilir. Bu rüyayı yorumladığında başına gelen olumsuz durumun kendisine etkisini ve ne yapmak istediğine dair bir çıkarımda bulunabilir.

2 yorum:

  1. Benim gördüğüm bazı rüyaları ileride aynısını gerçekte yaşıyorum. Olayı yaşarken o anı rüyamda gördüğümü hatırlıyorum. Mesela kızımı daha bekarken bir rüyamda görmüştüm. Rüyada gördüğümü birebir geçen gün yaşadım. O anı yaşarken rüya aklıma geliyor. Onun dışında rüyaları hatırlamıyorum. Rüyada gördüğümü birebir yaşarken hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Boyle bir özelliğe sahip olduğun için sevinmelisin. ruhları kirlenmeyen insanlar, içlerindeki sesi duya bilirler. Bunu zaman içinde geliştirebilirsin. Gördüğün kötü rüyaları başkalarına anlat ki gerçekleşmesin ama iyi rüyalarını kendine sakla.

    YanıtlaSil